هات نیوز

مرجع اخبار هنرمندان

هات نیوز

مرجع اخبار هنرمندان

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور در سال 1357 در تهران بدنیا آمد . وی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینمای ایران بود که در 10 اسفند 1400 به زندگی خود پایان داد . خانم فکور صبور اخیرا در سریال نوروزی کامیون و سریال بی همگان ایفای نقش کرده بود .

بیوگرافی زهره فکور صبور

نام: زهره فکور صبور

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد: ۱ فروردین ۱۳۵۷

محل تولد: تهران

محل زندگی: تهران

قد: ۱۶۸ سانتیمتر

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری

سال‌های فعالیت: از ۱۳۷۷ تاکنون

فوت: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ (۴۳ سال)

خانواده زهره فکور صبور

در یک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر به دنیا امد و خودش فرزند آخر است . پدرش کرمانشاهی مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده است . او کار بازیگری خود را با سریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال های روزگار جوانی ببی گل ادامه داد .

شروع بازیگری

زهره فکور صبور بازیگری را در همان کودکی آغاز کرد . زمانی که کدک بود علاقه شدیدی به بازیگری داشت با کار تئاتر کودک فعالیتش را آغاز کرد . آقای شاپور قریب کارگردان بزرگ کشورمان به او پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی را داد . این مجموعه را آقای اصغر فرهادی کارکردانی کرده است . در اولین تجربه بازیگری خانم زهره فکور صبور با سوپراستارهای سینمایی ایران از جمله بهزاد خداویسی ، امین حیایی و نصرالله رادش همبازی شد .

شهرت با سریال نرگس و دلنوازان

شهرت خانم زهره فکور صبور را می توان به سریال نرگس نسبت داد . یکی از پربیننده ترین کارهای تلویزیونی سال 1385 که آقای سیروس مقدم در 70 قسمت آن را ساخت و برای شبکه سوم آماده کرد .

کم کاری زهره فکور صبور از زبان خودش

فکور که چند سالی میان مجموعه های وی تا دردسرهای عظیم وقفه افتاد از گزیده کاری خود اینگونه گفت:بعد از نقش هایی که من در روزگار جوانی ، مسافری از هند و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام به این شخصیت ها نزدیک بودند و احساس می کردم فیلمنامه ها سراغ نقش هایی کلیشه از من رفتند و چون نمی خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب می کردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته در این مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا به طراحی لباس مشغول بودم.

بهترین و بدترین اخلاق زهره فکور صبور؟

بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌گذارد و با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می‌شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌بخشم.

درگذشت زهره فکور صبور:
 
وی در تاریخ 10 اسفند 1400 حوالی ساعت 8 شب در منزل شخصی خود بر اثر استعمال بیش از حد قرص دچار مسمومیت شدید دارویی شده و به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه در نهایت پزشکان نتوانستند جان وی را نجات دهند و وی درگذشت.

  • ۰۱/۰۴/۱۰
  • مریم سروری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی